Ads 468x60px

Selamat Datang

Selamat datang ke blog saya. Saya merupakan supplier daripada kedai Sertc yang berlokasi di Machang. Sekiranya anda berminat dengan telefon dan alatan yang disediakan anda boleh add FB saya https://www.facebook.com/karyakumaru ataupun wechat/whatsapp di nombor 0139320405 . Terima Kasih

Thursday 24 October 2013

Advertisement Service


Ingin menjana keuntungan dalam pemasaran?
Ingin meraih pelanggan?
Salah satu teknik untuk meningkatkan jualan adalah dari segi visual! Iaitu Advertisement anda! 


Saya turut menyediakan servis advertisement bagi sesiapa yang ingin menjana profit business mereka.
Ini adalah contoh banner yang dibuat untuk pelanggan terbaru ni. Harga yang dikenakan hanyalah dibawah lingkungan RM 20 (boleh dirunding)  ke bawah berdasarkan idea pelanggan ataupun idea saya. Gambar boleh disediakan. Sebarang urusan untuk servis ini boleh hubungi saya facebook yang tertera dan juga wechat atau whatsapp.

Beberapa Contoh yang lain :



turut menyediakan servis membuat design t-shirt :)

beberapa contoh :






0 comments:

Post a Comment